reklama

O mne a dvui

Som prostý dedinský učiteľ, vyučujúci na malej základnej škole informatiku, zemepis a náboženstvo. K ďalšiemu vzdelávaniu v DVUI som sa rozhodol z dôvodu rozšírenia svojich vedomostí nakoľko som informatiku študoval dodatočne prostredníctvom ŠKŠ.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Som prostý dedinský učiteľ, vyučujúci na malej základnej škole informatiku zemepis a náboženstvo. K ďalšiemu vzdelávaniu v DVUI som sa rozhodol z dôvodu rozšírenia svojich vedomostí nakoľko som informatiku študoval dodatočne prostredníctvom ŠKŠ.

K samotnému učiteľstvu som sa dostal vlastne iba náhodou ako externý učiteľ v roku 1997. Vtedy som pracoval ešte na železnici. Študoval som filozofiu a teológiu a do školstva som prišiel na jeden deň v týždni vyučovať náboženstvo ako povinnú prax. V škole však zistili, že trochu rozumiem aj počítačom, tak som nakoniec skončil v roku 2003 na železnici a stal som sa učiteľom informatiky na ZŠ. Svoje stredoškolské vzdelanie programátora som si rozšíril prostredníctvom špecializačného štúdia informatiky na aprobačný predmet. Hoci je informatika mojou veľkou záľubou, predsa pociťujem potrebu stáleho dopĺňania vedomostí a zručností (v niektorých oblastiach aj základov) tak dynamickej oblasti ako je informatika. Čítam časopisy, sledujem internet, ale veľmi som uvítal aj možnosť akademického vzdelávania prostredníctvom ďalšieho vzdelávania učiteľov informatiky - DVUI.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

I keď je toto vzdelávanie pre mňa dosť náročné a ja som už pre svoj vek predsa trochu pomalší, dúfam, že ma obohatí a zvládnem aj časovú zaneprázdnenosť, nakoľko zároveň študujem druhý rok aj školský manažment.

Vladimír Strečanský

Vladimír Strečanský

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prostý dedinský učiteľ. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu